smittens.

i usually don’t blog about things this kind of stuff
(sometimes i tweet this stuff)
but when someone emailed me early last week about these smittens,
i ordered a pair for josh’s christmas stocking within the next 5 seconds.
genius idea.
and even though josh said we’ll look like freaks sporting them,
i don’t care. we’ll be sporting them.
thanks for pointing them my way, holly!
  1. */emy

    who thinks of these things?! ADORABLE! :)

  2. Liz

    ah LOVE these! saw them on your twitter and showed them to my fiance and he said the same thing! But I still want them! I hate when it's cold out and we either have to link arms then put our hands in our own pockets (pretty uncomfortable!) or not hold hands at all. Now that's just unacceptable :)

  3. Hahah..they are hilarious! They remind me of the snuggie. Have you seen that? BTW: your blog continues to be inspiring and visually delightful. Thank you!

  4. Melly

    Those are hysterical!!

  5. Awwww! I love those! So dorky and cute! I want a pair!

  6. Tia

    Those are pretty clever!! I would love to take a long snowy walk with my hunny wearing these :)

  7. Reyna

    Brilliant! Now I just need a man to hold my hand…

  8. Courtney

    I made these a few years ago when my husband and I were first married…still Smitten! :)

  9. Kate

    Baha, Reyna, that was exactly my first thought!

  10. My sister put these in my brother's stocking last year as a joke. I don't think him and his wife have every used them but I think they are adorable!

  11. Victoria

    So cute. And already sold out I see – everyone wants to be smitten really! RH has some fun stuff this Christmas. Oh your puppy is soooo cute.

  12. Hanako66

    soooooo cute!

  13. haha, don't hate me if I say I might agree with Josh on this one. They look like they would become inconvenient… but it's a cute idea nontheless, and if anyone can pull it off, it's you!

  14. I love this. :) So cute.

  15. Sera

    oh my gosh! what a cute idea! i need to get myself some of these!

  16. Oh my goodness! You are heavenly! I discovered these a year or two ago and I was going to knit them, but I lost the directions. Now that I know the name, I can find them! Yay, thank youuu!!

    XOX

  17. Michelle

    yessss I *loved* these when you tweeted about them, and I am still *totally* in love!!

    Such an AWESOME idea. I bet Josh is secretly happy dancing.

  18. nifer

    I had to read "we'll be wearing them" to figure out what these were! LOL! What a cute idea!

  19. Amanda

    Adorable!!! I wish I had a boyfriend so I could buy us a pair :)

  20. umama

    SO ADORABLE!!!!!

  21. Maddy

    I love them! I showed my boyfriend when you tweeted about them and he said the same thing, haha.

  22. these are ridiculous, sorry, I don't care how much I love someone, I think I can live with some cloth between our laced hands for a while, who's want to be stuck to someone?

  23. These are hilarious! Love them… wish we would have seen them BC (before christmas) and we would have posted them as well! Love!

  24. My oma knits smittens!! I've never been gifted a pair though :( very cute in fleece.

  25. s a m

    okay these are too cute. though i might feel like a bit of a freak too. or maybe just freak'ily in love!

  26. em

    that is kind of strange but so adorable at the same time!

  27. em

    that is kind of strange but so adorable at the same time!